reklama

Leto v plnom prúde

Horúčavy striedajúce sa s dňami dažďov. Realita leta tohto roku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

A je tu leto, teda polka leta za nami a môžem konštatovať, že toto leto je veľmi premenlivé. Po ničivých dažďoch a záplaváach, ktoré sa prehlali minulý týždeň Slovenskom sa rysuje pekný, pravý letný týždeň. Počasie mi praje, keď som v práci slnko hádže teplé lúče a ja pracujem a naopak? Keď som doma, tak, jasné, že prší. Počasie je naozaj nevyspitateľné. Ale čo už narobíme. Nič. Prajem Vám krásne leto, užite si dni slnečnej pohotovosti, dbajte na pitný režim. Ja sa s Vami lúčim cestou na kúpalisko. O mesiac dovidenia! :) 

Peter Pepo Sloboda

Peter Pepo Sloboda

Bloger 
  • Počet článkov:  92
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu