reklama

Skoro bol dnešný deň môj posledný deň...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Ako vždy, prechádzam cez prechod do školy a na semafore svieti zelená, tak co idem. Veď vodiči majú stáť, tak co mám právo prejsť. Vkročím na prechod keď v strede prechodu zastaví vo veľkej rýchlosti 1 meter odomňa auto. Pozerám ako puk na šoféra, pozriem sa na semafor a stále- ZELENÁ pre chodcov. Tak rýchlo zdesene prechádzam druhou polkou prechodu v behu aby ma ešte nejaký "inteligentný, slušný, VIDIACI" vodič nezabil na tom prechode...

Ďakujem môjmu Anjelovi, ktorý pri mne stál a ochránil ma, pretože to mohlo dopadnúť aj inak ...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A vodiči, občas sa stačí aj na šoférovanie sústrediť a pozerať sa na cestu a nie telefonovať počas jazdy. 

Neviem kto ale povedal, že auto je ešte väčšou zbraňou ako levorvér...

Tak ale musím povedať aj lepšiu správu, že asi pred 2 týždnami som bol ako zdravotník na akcii Slovenského červeného kríža spolu s Políciou SR kontrolovať na cestách či vodiči vedia poskytovať prvú pomoc. A, vedeli takže to je super :) klobúk dole, takže keby ma dnes ten vodič sťal, určite by ma zachránil a poskytol mi prvú pomoc.

Obrázok blogu

UMELÉ DÝCHANIE JE ZMENENÉ , pomer je po novom 30:2 

30 stlačení na hrudníku

 2 vdychy, pri dýchani nezabúdajme zamedziť úniku vzduchu druhým otvorom (nos stlačíme) 

Peter Pepo Sloboda

Peter Pepo Sloboda

Bloger 
  • Počet článkov:  92
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu